Thursday, October 29, 2009

tepat 12 tgh mlm(17.10.2009)












tepat kul 12tgh mlm pd 17/10/2009 kat depan umah aku,seseorg y istimewa dlm hdupku telah mewatkan aty ku bebunga2 cinta...haha...dlm keadaan dye x sehat(demam),dye nynyikan lagu birthday tuk aku dlm kete dye kat dpn umah ku smbil letupan bunga api y x disngka2kn pd mlm tue..(letupan bunga api sbb depavali,tue sbb ade bunga api y meriah skali)...haha..y poyonye ade kate nye "b tempah khas bunga api nie tuk syg sempena my befday"...haha..ayt poyo toi!
dlm kemeriahan bunga api y bengit tlinga aku tue gak la,dye mehadiahkan aku teddy bear n kad befday...huhu...so sweet...
sebelum dye blik rumah,dye pesan kat aku..."g msuk umah n buka peti ais"...upenye2 dye da planning ngan adik aku tnpe pegetahuan aku,diaowg gi order kek bentuk love n my fav kaler...huhu..terharunye mse tue...mewatkan aty ku bebunga cinta...
y ciannye dye dmam mlm tue n stil la nk wat surprise kat aku...lalalala~~~...hehe..
sebaeklah dye bwak dua owg adk dye tuk teman pulang ke klang,xdek la dye drive kete sorang2 time lewat mlm gitu...huhu...
emmm....tankiew my dear!

No comments:

Post a Comment